Фахівцями Харківського Національного медичного університету закінчений перший етап масштабного медико-соціологічного дослідження, мета якого – оцінка впливу раннього початку занять спортом на розвиток дошкільників.

У 2016 році групою фахівців ХНМУ під керівництвом доктора медичних наук, професора кафедри педіатрії та неонатології Харківського національного університету Ріги О.О., розпочато дослідження впливу занять спортом в ранньому віці на когнітивний (розумовий), соціо-емоційний і адаптивний розвиток дітей дошкільного віку.

Дослідження передбачає спостереження 2-х груп дітей віком від 2-х до 5-ти років в складі 323 чоловік протягом 3-х років (2016-2019 рр).

До складу основної групи входять діти, які відвідують дитячі дошкільні заклади і при цьому лише 26% з них займаються додатково в будь-яких спортивних секціях. Склад групи порівняння – діти, які регулярно відвідують заняття в Голландському футбольному центрі раннього розвитку «Футбік» і займаються по методиці TOTAL SOCCER METHOD (Нідерланди).

На сьогоднішній день фахівцями ХНМУ отримані результати першого етапу дослідження. Згідно з ними, діти, що займаються в «Футбік», на 10-15% частіше випереджають в розумовому розвитку своїх однолітків з основної групи. Майже на 30% частіше діти «Футбік» проявляють себе як частина команди, на 15% частіше проявляють творчі здібності, задіють фантазію і придумують сценарії ігор.

быстрота мышления, нужно было сложить из всех цифр, чтоб получилось число 10 1

При цьому розвиток моторних навичок в обох групах приблизно однаковий, що пояснюється тим, що для випереджаючого фізичного розвитку необхідно триваліший час занять спортом. Саме цій меті – оцінити вплив раннього початку занять спортом, регулярності та тривалості занять на фізичний розвиток дітей буде присвячений другий етап медико-соціологічного дослідження ХНМУ.

Результати 1-го етапу досліджень можна переглянути за посиланням.

Розкажи про футбол для дошкільнят друзям!

04 вересня 2017
Харкiв