Завдання 1. Фізичні якості

Дитині необхідно на швидкості пройти смугу перешкод. На відстані 1 м один від одного розміщені чотири острова, через які потрібно пробігти. Після цього – оббігти фланговий конус. Потім – зібрати інвентар у 3 лінії (наприклад, ложки до ложок, пляшки до пляшок, чашки до чашок), обійти по колу ще один конус і фінішувати.

Інвентар, задіяний у цій вправі, можна замінити підручними засобами (наприклад, три лінії зробити з чашок, пляшок з-під води і ложок).

Завдання 2. Технічні навички

Інвентар для вправи – стійки та фішки (або інші підручні засоби), які потрібно розмістити зигзагом, по 2 на кожній станції. Відстань між парою фішок – 0,5 м. Дитині необхідно з м’ячем у ногах (без допомоги рук) пройти між всіма фішками, повернути за фланговою стійкою та забити гол.

Завдання 3. Соціально-психологічні якості

Завдання виконується дитиною разом із батьками.Один із батьків виступає у ролі воротаря. Задача дитини – атакувати ворота і забити гол.

Завдання 4. Англійська мова

Необхідно розмалювати 4 картки-розмальовки зісловами та вклеїти їх до словничка. Словничок треба принести на атестацію і показати тренеру.

Додатково: повторюємо слова. Дитині необхідно вивчити чотири двовірша з англійськими словами.

Ми з рахункомдва – один

Футбольний матч сьогодні win.

 

Friend нам ребус загадав,

А я відповідь сказав.

Happy свято для дітей –

Ми чекаємо гостей.

 

Чом сумний, чому ти cry?

Краще з нами ти пограй!

 

 Английский язык с тренером Footbik из США

Завдання 5. Сімейне завдання

Навчитися зав’язувати шнурки самостійно будь-яким способом:

 

Спосіб «Бантик». З одного шнурка формується петелька, у той час як інший шнурок потрібно протягнути в отриману петельку, але не до кінця.

 

Спосіб «Бабусин вузол».Формується одразу дві петельки, які зав’язуються вузлом. Недолік цього способа – шнурки швидко розв’язуються.