Завдання 1. Фізичні якості

Дитині необхідно на швидкість пройти 2 дистанціїї. Перша смуга: на прямій розміщені кільця (можна замінити будь-якими предметами побуту, головне – щоб не змінювалася суть завдання). Дитині потрібно наступати в середину кожного кільця по черзі, правою та лівою ногами. Після цього – повернути за конусом і перейти на другу дистанцію.

Друга смуга: в ряд розміщено фішки, які дитина повинна оббігти приставним кроком. Після цього потрібно повернути за другий конус і пришвидшитися до фінішу.

Завдання 2. Технічні навички

Спочатку необхідно розмістити у ряд три конуса – так, щоб вони знаходилися перпендикулярно до стіни на наступних відстанях: від стіни до першого конуса 1–2 м, відстань від першого конуса до другого – 1 м, від другого до третього – 1 м.

Дитині необхідно стати у першого конуса обличчям до стіни і віддати пас у стінку. Для цього дитині потрібно поставити опорну ногу поряд із м’ячем, щоб носок стопи дивився прямо. Іншу ніжку потрібно розвернути і внутрішньою частиною стопи вдарити м’яч вперед.

Після того, як м’яч вдариться у стінку та повернеться, дитині потрібно зупинити м’яч, зафіксувати його підошвою стопи, розвернутися на 180 градусів і добігти з м’ячем у ногах до конуса №2. Дії біля другого і третього конусів аналогічні з тими, що дитина вже виконала у конуса №1.

Завдання 3. Соціально-психологічні якості

Завдання виконується дитиною разом із батьками.Батьки розставляють на майданчику три конуса (або будь-яких підручних засоби). Відстань між конусами повинна бути такою, щоб дитина могла комфортно між ними пробігти.

Після команди одного з батьків дитина починає оббігати конуси за схемою. Перший конус дитина оббігає з правого боку, другий – зліва, третій – знову з правого боку. Потім дитина зупиняється. Один із батьків стоїть поряд з імпровізованими воротами і віддає пас дитині. Дитина отримує пас і внутрішньою стороною стопи зупиняє м’яч та забиває гол.

 

Завдання 4. Англійська мова

Необхідно розмалювати 4 картки-розмальовки зісловами та вклеїти їх до словничка. Словничок треба принести на атестацію і показати тренеру.

Додатково: повторюємо слова. Дитині необхідно вивчити чотири двовірша з англійськими словами.

Сніг і сонце навкруги

Йду кататись я на ski.

 

Червону card гравець отримав

І одразу матч покинув.

 

Різнобарвнийсерпантин:

Жовтий, синій, білий, green.

 

Player віддає свій пас

Забивати настав час.

 

Английский язык с тренером Footbik из США

Завдання 5. Сімейне завдання

На аркуші «Сімейне завдання», який дитина отримує разом із домашнім завданням, зображено 4 фігури або їх фрагменти. Дитині необхідно проявити творчу уяву, сказати, на що схожа кожна фігура або її фрагмент.
А потім – домалювати/розмалювати фігуру так, щоб вийшло щось впізнаване. На атестації дитині потрібно показати аркуш «Сімейне завдання» тренеру і назвати 4 предмета, які зображені на малюнках.