Завдання 1. Фізичні якості

Дитині необхідно на швидкість пройти 2 смуги перешкод. Перша смуга: на прямій розміщені капці, через які дитині потрібно переступати. Після кожного переступу слід виконати дотик лівою та правою ногою. А потім – виконати прискорення до конуса, оббігти його і рухатися до іншого конуса спиною вперед.

Друга смуга: на прямій розміщено аркуші паперу і 2 бар’єра з підручних засобів. Дитині необхідно рухатися по аркушам «стрибками зайчика» – тобто потрапляючи у центр аркуша двома ногами одночасно і при цьому утримуючи рівновагу. Потім – перестрибнути через 2 бар’єра і з прискоренням фінішувати.

Завдання 2. Технічні навички

Дитині потрібно провести м’яч (дриблінг) між капцями, після чого – виконати удар м’яча у стінку внутрішньою частиною стопи («щічкою»), прийняти м’яч після удару і провести його між капцями у зворотному напрямку.

Завдання 3. Соціально-психологічні якості

Завдання виконується дитиною разом із батьками.Якщо завдання виконується на відкритому майданчику, то батьки за допомогою пляшок вибудовують на майданчику три трикутника. Кожен трикутник – це станція, на яку потрібно завести м’яч і потім виконати з ним певну вправу. Станції повинні відрізнятися одна від одної певною характеристикою – наприклад, кольором або розміром пляшок. Якщо завдання виконується у квартирі, то станціями можуть бути різні кімнати.  

У кожному трикутнику вправи відрізняються. На першій станції виконується вправа Step-on.Гравець торкається до м’яча підошвами лівої та правої ніг (по черзі).

На другій станції виконується вправа Tik-Tak. Гравець торкається до м’яча внутрішніми частинами лівої та правої ніг (по черзі)

На третій станції виконується вправа Rolls-Royce. Гравець підошвами лівої та правої ніг по черзі перекочує м’яч з однієї ноги на іншу.

Завдання 4. Англійська мова

Необхідно розмалювати 4 картки-розмальовки зісловами та вклеїти їх до словничка. Словничок треба принести на атестацію і показати тренеру.

Додатково: повторюємо слова. Дитині необхідно вивчити чотири двовірша з англійськими словами.

З другом я сьогодні speak,

Грався й пив фруктовий сік.

Друзі звуть повеселитись?

Швидше go, щоб не спізнитись!

 

Fatherвчора матч дивився,

Вболівав і не втомився!

 

Вгору, вліво та ще й вправо –

Jump я вмію дуже вдало!

 

Английский язык с тренером Footbik из США

Завдання 5. Сімейне завдання

Дитині потрібно навчити будь-кого із членів своєї сім’ї виконанню 3-х технічних елементів: удару «щічкою», Step-on, Tik-Tak. Для цього дитина повинна пояснити члену родини як виконується елемент, продемонструвати його виконання і потім разом із партнером відпрацювати техніку виконання елемента.