Завдання 1. Фізичні якості

Дитині необхідно відпрацювати навички човникового бігу. Гравець стартує від першого конуса, біжить до другого конуса і торкається його рукою, вертається до першого конуса і торкається його рукою. Потім – біжить до третього конуса і торкається його рукою, вертається до другого і торкається його рукою. Потім гравець біжить до четвертого конуса, торкається його рукою і вертається на лінію Старт-Фініш.

Завдання 2. Технічні навички

Гравець виконує удар по м’ячу з метою набрати найбільшу кількість балів. Біли нараховуються залежно від того, у яке поле потратить м’яч (дивіться малюнок).

Завдання 3. Соціально-психологічні якості

Завдання виконується дитиною разом із батьками.Дитині потрібно виконати удар п’ятою.

Варіант 1: Удар по нерухомому м’ячу по воротах.

Варіант 2: Удар після передачі з флангу по м’ячу, що котиться.

Завдання 4. Англійська мова

Необхідно розмалювати 4 картки-розмальовки зісловами та вклеїти їх до словничка. Словничок треба принести на атестацію і показати тренеру.

Додатково: повторюємо слова. Дитині необхідно вивчити чотири двовірша з англійськими словами.

Щоби cup завоювати

Треба дуже добреграти.

 

Зовсім скоро у нас start

Світовийчемпіонат.

 

Воротар miss п’ять голів,

І команда без призів.

 

Please, позич мені рюкзак

– Ось, тримай рюкзак, юнак.

 

Завдання 5. Сімейне завдання

Потрібно зобразити на аркуші сімейні таланти. Дитині потрібно з’ясувати, що один із батьків вміє робити краще за все. І намалювати обраного родича за цим заняттям.