Завдання 1. Фізичні якості

Дитині необхідно на максимальній швидкості пройти смугу перешкод, яка складається з розміщених певним чином конусів (дивіться малюнок).

Дитина проходить смугу перешкод за допомогою човникового бігу за такою схемою:

  1. Від старту до конуса 2 – обличчям вперед;
  2. Від конуса 2 до конуса 1 – спиною назад;
  3. Від конуса 1 до конуса 3 – обличчям вперед;
  4. Від конуса 3 до конуса 2 – спиною назад;
  5. Від конуса 2 до конуса 4 – обличчям вперед;
  6. Від конуса 4 до конуса 3 – спиною назад;
  7. Від конуса 3 до відрізка А – обличчям вперед.

Відрізок А гравець долає бігом обличчям вперед. Відрізок В гравець долає стрибком зайчика (ноги разом). Відрізок С гравець долає спиною вперед.

Завдання 2. Технічні навички

Дитині потрібно виконати дриблінг максимально швидко і стараючись не зачепити конуси.

Завдання 3. Соціально-психологічні якості

Завдання виконується дитиною разом із батьками.Дитина виступає у ролі тренера і постійно дає вказівки одному з батьків, на який острів потрібно перемістити м’яч.

Завдання 4. Англійська мова

Необхідно розмалювати 4 картки-розмальовки зісловами та вклеїти їх до словничка. Словничок треба принести на атестацію і показати тренеру.

Додатково: повторюємо слова. Дитині необхідно вивчити чотири двовірша з англійськими словами.

На третій поверх щоб піднятись

По ladder я біжу завзято.

 

Зробив я kick, забив я гол –

Бо граю я давно в футбол.

 

Опорна foot у нього права,

Та це його футбольна справа.

 

Гра рукою – проти правил

Bad гравець цього не знає.

Завдання 5. Сімейне завдання

Футбол —це не тільки спорт. Футбол – це грандіозне видовище. Футболісти люблять підливати масла у вогонь емоцій вболівальників своїми креативними святкуваннями голів. Дитині спільно з батьками необхідно придумати свій власний спосіб відсвяткувати забитий гол – рухом, танцем або будь-яким іншим способом. І на атестації продемонструвати це тренеру.