Ми з радістю повідомляємо про урочисте відкриття нашого нового Footbik клубу в прекрасному місті Ірпінь! Давно ми планували принести радість Футбіку в Ірпінь, але непередбачувані обставини затримували наші плани.
Переклад статті Марка Гус Інт Вельда (посилання на оригінал статті)
14 червня, 2017
–
Сезон закінчився і клуби, гравці, тренери та батьки з нетерпінням чекають наступного сезону. Зараз саме така пора року, коли клуби оголошують батькам, де гратимуть їхні діти в наступному році. Чи будуть вони грати в першій команді? Чи буде їх тренувати той же тренер? Що робити, якщо клуб приймає несподівані рішення? Особливо для батьків цей час може виявитися дуже складним.
Я помітив, що батьки дуже складно пристосовуються до змін. Вони б воліли, щоб їхні діти тренувалися з одним і тим же тренером, наприклад, 8 років. І я можу їх зрозуміти. Це людина, яку вони знають і (можливо) довіряють. Це створює відчуття безпеки. Батьки переконані, що їхні діти думають або відчувають так само. Але я дивлюся на це явище з іншого боку, я бачу перспективу розвитку.
З точки зору, заснованої на розвитку гравців, я твердо впевнений в тому, що це чудово, коли протягом їх навчання, діти стикаються з керівництвом, знаннями і натхненням різних тренерів. Всі люди різні, і тренери, і гравці теж різні. Я маю на увазі, що кожний зв’язок між гравцем і тренером різний. У кожного тренера є свої унікальні якості, свій власний шлях мотивації гравців і свій метод навчання, викладання.
Припустимо, гравець А провів фантастичний рік з тренером Х, тому що він багато чому навчився на полі. Але, можливо, це весь максимум, якому може даний тренер Х навчити гравця А, взаємодіючи разом. Тому, якщо гравець А буде тренуватися з тренером Y в наступному році, для гравця А відкриються нові можливості, які допоможуть йому розвинутися ще більше!
З іншого боку, у нас є гравець В, якого тренував тренер Z. Гравцеві В подобалося кожне тренування, але він не поліпшив свої навички як гравець. Тренер Z має з ним сильний емоційний зв’язок на особистому рівні, але він не в змозі нічого дати гравцеві В для того, щоб той робив кроки в своєму професійному розвитку. У наступному році гравець В тренуватиметься під керівництвом тренера Х. Можливо тренер Х не проводить тренування так само весело, як це робив тренер Z, але він зможе знайти зв’язок між гравцем В, який допоможе йому поліпшити свої якості як гравця.
Звичайно ж, є ймовірність, що у гравця і тренера не встановиться потрібний контакт. Але коли ми міняємо тренерів кожен сезон, ця «проблема» триває всього лише 1 сезон.
Коли тренер і команда протягом багатьох років працюють разом, створюється середовище, в якому кожен знає що відбувається і що станеться далі. Це безпечно. Але змінюючи ситуацію, ми стимулюємо і тренерів, і гравців бути готовими до будь-яких подій, бути винахідливими і відкритими до нового, вчитися справлятися зі змінами. Це і є розвиток.